臨走前買番支超甜滴汁蜜瓜食下先~嘩哈哈...真係好好食~呀!
如果係大陸既..我一定覺得係打左糖水同色素!呢度就一定唔會啦!
不過無得好似以前咁一盒盒買既?唔打緊,有得食已經好滿足了!
melon: 200yen,仲一齊買左巨峰share, 好似800yen! 一粒一啖超甜超濃果汁! 正爆~
行去新宿華盛頓, 除左行地面, 地底亦都有條通道, 指示都好清楚, 向東京都廳行就可以~
因為新宿華盛頓同東京都廳係同一方向, 落緊雨既時候, 呢條路既幫助就非常大喇~~
不過我就鍾意行地面多d, 因為多野睇d~如果拉住行李都係行地面, 呢條路既出口多數係樓梯!
預好時間,1:45pm返到酒店拎行李,響門口上1:55pm既機場巴士!
無乜塞車, 只係落大雨, 唔洗2hrs就到了成田空港!
之前都同朋友們講過成田係飛國際線多,的確係比羽田靚d大d,不過就離都心遠d!
check in先, 哈哈, 俾人點左去用自動check in機, 第一次用, 大鄉里咁, 不過好好玩!
scan下本passport, 等一陣就會出broading pass...好似千奇百趣咁...扑扑扑扑扑~
好彩最後一天先落雨, 唔算好掃興!
寄存晒行李就去食野,朋友話想食多次刺身飯,就揀左呢間喇!
款式當然無咁多,不過尚可接受!
價錢亦都合理!
同妹share左個海鮮丼加烏冬~味道都ok架,咁當然無若狹家咁好味啦~
朋友就食刺身飯!
最後仲買左盒章魚燒上飛機食!
之後就入閘喇~之前已經叮囑各位一盒一盒比較靚既手信都可以留番響成田買~
因為款式多,又免稅,次次行都好開心,所以亦都預鬆左時間最後一擊,哈哈!
京都好出名既面油紙,送禮自用都唔錯架!
右邊係蜂蜜+抹茶蛋糕,1000yen 10個入..好似好好食..買左俾阿衰但無買俾自己!
好後悔...因為唔係好似好好食,而係真係好好食...下次應該要手多多拎多盒!
今次要搭無人架駛...
閘口前留影..兩位幫手振興日本經濟既善長仁翁!!我代日本多謝你地~
返到屋企既感覺真好,但同時又好掛住日本,好矛盾><!又係時間黎個手信大檢閱!
CLOSE UP 1
CLOSE UP 2
CLOSE UP 3
賣飛佛人間極品~~~
好可愛既鎌倉大佛 + 長谷地藏王菩薩 ^^ 是老豆媽咪既手信~哈哈!!佢地呆左~
4日,4日真係唔夠...今次攰既指數係謹次於首爾...不過就非常充實~
但係要講番聲唔好意思,自問係一個認路既人,不過意外地今次有少少失靈..
其實今次真係好任性既一個旅程..但總希望自己仲可以任性得起既時候任性埋佢~
SPEED..鍾意了十年有多,到宜家都仲好似發緊夢咁,估唔到真係可以見到佢地~
大概體會到阿妹之前響香港睇 X JAPAN 所講既"無悔",今次亦要多謝老豆媽咪既支持呢!
沒有留言:
張貼留言